piątek, 26 października 2012

Hej !

Jak dawno mnie tu nie było. Aż miło napisać do was jakiś post. Po kilku próbach w końcu udało mi się skończyć dextera :) Zaczęłam się za pracę kolejnego etui do telefonu i nowości czyli kaktusa.
Niestety szkoła nie pozwala mi na chwilę wolnego czasu. Teraz przez weekend tylko nauka i nauka. :(
Nawet nie mam czasu na wyjście na spacer a co dopiero o robieniu maskotek albo innych rzeczy diy.
A może ktoś z was był by zainteresowany mi pomagać ? Zapoznamy się a kontakt będziemy mieli przez
skypa :p W sumie czemu nie. Piszcie jak ktoś zainteresowany.
Nie mam pojęcia co mogłabym do was jeszcze napisać. Jak mi się uda jutro wrzucę zdjęcia kaktusa i pingwina.

Cześć i zapraszam na bloga : blogsandmusic.blogspot.com ( musicana )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz