niedziela, 21 października 2012

                         Halloween DIY

Hej !

Niedługo haloween i czas zacząć myśleć o dekoracjach,
strojach i jedzeniu :) Podstawą tradycji haloween'owej jest
przede wszystkim dynia i straszne stroje. W tym roku
postanowiłam zaprosić przyjaciół do mnie. Jak co roku
będzie u mnie wycięta dynia tworząca lampion i oczywiście
dekoracje :)
A teraz podam wam kilka przykładów na świętowanie
tej tradycji ( jak tak to można nazwać :))

Dekoracje: 
- pajęczyny, które oczywiście wykonać można samemu.
 Wystarczy biała lub szara mulina porozwieszana na suficie pokoju.

- świeczki, które porozstawiane po całym pokoju tworzą
straszny klimat. ( oczywiście przy zgaszonym świetle )

stare prześcieradła lub nie potrzebne przyciąć i położyć na meblach.

I już te trzy rzeczy tworzą haloween'owy nastrój.
Jeżeli chcecie czegoś więcej z białej tektury możecie
wyciąć dynie, duchy czy pająki i porozwieszać na suficie
czy karniszu :)

Stroje: 
W tym roku postanowiłam zrobić coś łatwego do zrobienia.
Z prześcieradła zrobić tzn. "ducha" i namalować na nim krzyż.

Wykonanie:
-Prześcieradło złożyć na pół

-Wyciąć miejsce na głowę

-Wyciąć po bokach na ręce

-Namalować np. krzyż

I gotowe !

Do tego z materiału i drutu możecie wykonać jakąś kosę czy coś w tym stylu.


Jeżeli macie jakieś pytania do mnie no to każdemu prywatnie odpowiem. :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz