wtorek, 16 października 2012

Hej !

Co tam u was ? U mnie jakoś leci.
Dzisiaj w szkole wychowawczyni rozdała nam
karteczki z naszymi ocenami. Powiem wam,
że jak na razie nieźle się trzymam ;)
Nie miałam na razie czasu aby zabrać
się za robienie czegoś więcej. Nadal
mam nadzieję, że w tym tygodniu uda
mi się wyjść do sklepu po materiały i
obiecane szkatułki. W ogóle, kto z was
 jest zainteresowany szkatułkami w stylu
vintage? ( piszcie w komentarzach )
Ostatnio nawet myślałam o robieniu
dla was ubrań ale to by wymagało
większego zainteresowania wśród was.
Myślałam też nad torbami eco,
w sensie ich dekorowaniu. :)
Jedną już mam i myślę nad następnymi.
Ale to już od was zależy co byście chcieli ode
mnie. Piszcie, proszę. Bo to dla mnie dość
ważne. W ogóle ostatnio widziałam, że na
takiego typu blogach różne osoby piszą
o swoich zainteresowaniach. Może ktoś z was
napisał by o jednym lub kilku swoich
zainteresowaniach i wysłałby mi na maila.
 Wasze wypowiedzi będą wklejane tutaj na tego bloga.


Dexter :)






Pierw trzeba było zacząć od projektu, którego narysowałam na lekcji :)
( na lekcji wychodzą najładniej :))
A potem wycięcie i doszycie poszczególnych elementów.



A teraz wygląda on tak i jak na razie nie było czasu na jego wykończenie.
Ale mam nadzieję,że zajmę się tym w najbliższym czasie.
Trzeba jeszcze przyszyć w całości i wypchać watą.
No to co kto zainteresowany ? :p


A to jest torba eco, którą zrobiłam na obozie artystycznym.
Podoba mi się własnoręczny sposób ozdabiania rzeczy :)
Wyglądają o wiele fajniej, niż z markowym nadrukiem.!
Komu się podoba?



Japoński kot nyan :)



Wasze pomysły oraz zgłoszenia wysyłajcie na maila: agusia1327699@gmail.com
Możecie odwiedzić też mojego facebooka: www.facebook.com/yourselfdiy
Piszcie na gg: 8445251
No i komentarze są także mile widziane :)


Pozdrawiam, Agata.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz