niedziela, 14 października 2012

Hej !

Co tam moi kochani? Jak tam spędziliście weekend?
Ja w towarzystwie filcu i nici, oczywiście.
Chciałabym zacząć robić dla was drewniane szkatułki.
Malować,dekorować ogólnie ozdabiać według waszych życzeń.
Kontakt do mnie macie dlatego piszcie do mnie jakieś pomysły
na fajne wykorzystanie filcu czy szkatułek. Szkatułki czy pudełka
chciałabym robić w stylu vintage. Wiem, że dużo osób lubi ten
styl tak samo jak ja. Mam nadzieję,że jeszcze w tym tygodniu
znajdę czas na pojechanie do sklepu. I tak muszę bo muszę
dokupić filc i mulinę. Ale niestety pomysłu nie mam na
dekorację szkatułki :( Dzisiaj z filcu wykonałam głowę
dextera. Jutro prześlę zdjęcia, ponieważ nie chce mi się teraz
robić zdjęć, przepraszam :p Ja już będę leciała.
Czekam na pomysły.

Agata.


wasze zgłoszenia lub pomysły wysyłajcie na gg ( 8445251 )
lub adres e-mail ( agusia1327699@gmail.com )
Mile widziane komentarze z pomocami lub pomysłami od was. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz